1

Minőségirányítás

MINŐSÉGPOLITIKA
Intézményünk megyei/térségi és országos területi ellátási kötelezettséggel rendelkező mozgásszervi szakkórház. Az Ortopédiai, Reumatológiai, Mozgásszervi Rehabilitációs, valamint Ápolási fekvőbeteg osztályok működését széles spektrumú járóbeteg szakellátást biztosító rendelőintézet segíti.
Intézetünk elsődleges célja, hogy – lehetőségeinek figyelembevételével és maximális kiaknázásával – szakmaprofilunknak megfelelő keretek között, a lehető legmagasabb szintű gyógyító-megelőző, ápolási és rehabilitációs ellátást biztosítsunk az ellátási területünkön élő lakosság számára, betegeink és hozzátartozóik megelégedettsége mellett.
Az Intézmény vezetése elkötelezett az MSZ EN ISO 9001:2015 Szabvány szerinti minőségirányítási rendszer működtetése és fejlesztése mellett.
Struktúránkat úgy alakítjuk, hogy megfeleljen a betegek és egyéb partnereink igényeinek, illeszkedjen a mikro- és makro környezetünk egészségügyi ellátási rendszerébe.
A fentiek érdekében az alábbi stratégiai lépéseket és feladatokat határozzuk meg:

  • A kórház vezetősége támogatja a folyamatszemléletű és kockázatalapú gondolkodásmód alkalmazását az intézményben.
  • Gyógyító- megelőző ellátásunk színvonalát a tudomány fejlődését követve és az országos szakmai irányelveket figyelembe
    véve folyamatosan fejlesztjük.
  • A magasszintű gyógyító-megelőző munka megvalósítását szem előtt tartva egységes ellátási kritériumokat alakítunk ki úgy,
    hogy elősegítsük a szolgáltatást igénybevevők egészségének mielőbbi visszaállítását, megőrzését.
  • A vezetőség kiemelten kezeli a munkatársak folyamatos szakmai továbbfejlődését az egyéni képzések támogatásával,
    rendszeres tudományos program szervezésével.
  • Új eljárások, kutatás-fejlesztési tevékenységet vezetünk be az ellátotti körünk bővítése és betegeink/partnereink
    megelégedettségének fokozása érdekében, figyelembe véve az igényeiket és elvárásaikat.
  • Nagy figyelmet szentelünk betegeink állapotának követésére.
  • A vezetőség biztosítja a minőségirányítási rendszer hatékony működéséhez, valamint folyamatos továbbfejlesztéséhez
    szükséges technikai és humán erőforrásokat.
  • Az intézet vezetősége kiemelkedő fontosságúnak tartja – és ennek megfelelően kezeli a – vonatkozó jogszabályok ismeretét és
    betartását, az ellátást az etikai normák a betegek jogainak betartásával a legjobb szaktudás szerint végezzük.
  • Minőségpolitikánkban meghatározott célkitűzések figyelembe vételével az intézet vezetősége évenkénti gyakorisággal
    részletes minőségcélokat fogalmaz meg.
    Intézetünk vezetősége és munkatársaink elkötelezettek a minőségirányítási rendszer és továbbfejlesztése iránt.
    MOTTÓNK:
    MEGBÍZHATÓSÁG AZ EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÁSBAN ÉLHETŐ ÉLETMINŐSÉG VISSZAÁLLÍTÁSA, GYÓGYULÁS EGÉSZSÉGES KÖRNYEZETBEN

    Dr. Rudner Ervin
    főigazgató főorvos